ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

سفارش اینترنتی تاب سرسره کودک از فروشگاه ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره مناسب سن های مختلف

یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند. برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.

در مکان های عمومی نظیر پارک ها، انواع تاب سرسره اعم از فلزی و پلاستیکی و ... وجود دارند. هر کدام از این محصولات با توجه به سایزی که دارند برای استفاده سنین مختلف مناسب می باشند. تاب سرسره فلزی بیشتر برای نوجوانان و افراد بزرگسال مناسب است. زیرا قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. خرید تاب سرسره پلاستیکی برای استفاده در مهد کودک ها، منازل، مجتمع های مسکونی و ... که کودکان بتوانند به راحتی با آنها بازی کنند، انتخاب مناسبی است. قیمت تاب سرسره پلاستیکی و انواع دیگر تاب سرسره بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آنها و سایز این محصولات، تعیین می شود. اما توصیه می شود در خرید تاب سرسره کودک و یا سنین دیگر، بیشترین تمرکز بر روی تناسب محصول با سن افراد و مکان مورد استفاده باشد و قیمت آن در اولویت قرار نگیرد.

تاب سرسره کودک را می توان در هر موقعیت و شرایطی نصب نمود. در خرید تاب سرسره کودک ابتدا باید به موقعیت و ابعاد محل مورد نظرتان دقت کنید. در صورت بزرگ بودن فضا می توانید از خرید تاب سرسره پلاستیکی را را مورد نظر قرار دهید. اما اگر برای اتاق خواب کودکتان نیاز به تاب و سرسره دارید بهتر است از انواع تاشو آن استفاده کنید تا فضای زیادی اشغال نکند. قیمت تاب سرسره پلاستیکی بر اساس ابعاد تاب و سرسره، نوع پلاستیک به کار رفته در ساخت آن و نحوه نصب آن متغیر است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره، محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید.

آشنایی با برخی از محصولات متنوع فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا

شرکت ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری فعالیت دارد. برند ایمن ترافیک با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی محصولاتی همسو با معتبرترین برندهای جهان تولید می کند.خرید آنلاین وبی واسطه از ایمن ترافیک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی خریداران می شود.

شرکت ایمن ترافیک کادری مجرب در زمینه ی تولید و نصب محصولات دارد. خریداران پس از سفارش و دریافت محصول مورد نظر با شماره های داخل سایت تماس می گیرند تا نصابان بهمحل اعزام می شوند تا با حضور به موقع در محل، کالا را به صورت استاندارد نصب کنند. گارانتی محصولات باعث اطمینان خاطر مشتریان در زمینه ی انتخاب محصول با کیفیت می شود.

در ادامه انواع محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک مورد بررسی قرار می گیرد.

تجهیزات ترافیکی

ایجاد مسیر امن و کاهش تصادفات از دلایل تولید تجهیزات ترافیکی است. ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی مانند کله قندی واستوانه ی ترافیکی، سرعتگیر، تابلوی ترافیکی، بشکه ی ترافیکی و چراغ راهنمایی و رانندگی فعالیت دارند.

کله قندی و استوانه ی ترافیکی در ابعاد وطرحهای مختلف برای کنترل سرعت و محدود کردن مسیر کاربرد دارد.کله قندی و استوانه در مدلهای دارای قلاب، حلقه دار، ژله ای و کف لاستیکی تولید می شود. سرعت گیر برای ایجاد امنیت مسیر در انواع بتنی، آسفالتی و پلاستیکی طراحی می شود. انواع پلاستیکی به دلیل نصب راحت و متریال مقاوم در مکانهای مختلفی کاربرد دارد.

وجود شبرنگ در تجهیزات ایمنی باعث دید بهتر توسط راننده می گردد. برند ایمن ترافیک چراغ راهنمایی و رانندگی سولار، لامپی و ال ای دی در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می کند. بشکه ی ترافیکی از پلی اتیلن برای ساخت آنها استفاده می شود. در رنگبندی واضح و اندازه های مختلف در بازار یافت می شود. با مراجعه به سایت ایمن ترافیک و استفاده از خدمات مشاوره محصول مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

 

 


تجهیزات ایمنی

در برند ایمن ترافیک کالا، لباس کار، کفش کار، دستکش ایمنی و کلاه کار به عنوان تجهیزات ایمنی تولید می شود. لباس کار در این برند شامل لباس کار ایرانخودرو، لباس کار کارگری، لباس کار سیلور می باشد. طراحی لباس کار در مدلهای سرهمی مانند لباس کار دوبنده و لباس کار به صورت کاپشن و شلوار است.

در تهیه ی کلاه ایمنی از مواد اولیه مقاوم مانند پلی اتیلن استفاده می کنند. کفش ایمنی در مدلهای مختلف و مناسب برای شغل های متعدد طراحی شده اند. دستکش شامل دستکش استادکار، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری و دستکش کف مواد که از متریال مرغوب و سایز بندی استاندارد تهیه می شود. خرید آنلاین، مشاورین مجرب و گارانتی محصولات باعث راحتی در خرید می شود.

 

 

مبلمان شهری

داشتن محیط زیبا و فضای سبز جذاب از ویژگی یک شهر خوب است. ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای معتبر در زمینه ی فروش محصولاتی مانند، گلدان شهری، وسایل ورزشی پارک تاب و سرسره و نیمکت پارک است. گلدان شهری بتنی، سیمانی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می شود. انواع تجهیزات پارکها مانند لوازم ورزشی پارکی و تاب و سرسره پارکی ازمواد باکیفیت تولید می گردند.طراحی لوازم ورزشی متناسب با فضای پارک و حاشیه خیابان صورت می گیرد.اهمیت ایجاد سرگرمی برای کودکان باعث تولید انواع مختلف تاب و سر سره فلزی و پلاستیکی در شرکت ایمن ترافیک شده است. محصولات در ایمن ترافیک دارای ضمانت نامه کیفیت و سلامت کالای معتبر هستند.توصیه ما به خریداران برای خرید آنلاین و آسان بازدید از سایت ایمن ترافیک کالا و انتخاب بهترینهاست.

 

 

آشنایی با انواع بشکه ترافیکی و کاربرد آن ها

انواع بشکه ی ترافیکی

امروزه استفاده از تجهیزات ترافیکی در جاده ها به دلیل افزایش وسایل نقلیه مورد توجه قرار گرفته است. بشکه ترافیکی یا ایمنی یکی از وسایل ترافیکی است که در اطلاع رسانی و اخطار به رانندگان و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در جاده ها که باعث کاهش سوانح رانندگی و تصادف می شود.

معمولا در حاشیه خیابان، بزرگراه و کارخانه جهت افزایش ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. قرار دادن بشکه ی ترافیکی قبل از گاردریل باعث مهار ضربه و کاهش صدمات بعد از وقوع تصادف می شود. از این محصول برای راهنمایی مسیر در پروژه های عمرانی نیز می توان استفاده نمود.

بشکه ترافیکی در رنگ زرد و به شکل استوانه ای تولید می شود. پلی اتیلن به کار رفته در ساخت آن باعث افزایش دوام و مقاومت بشکه در برابر ضربه و عوامل محیطی می شود. برای پر کردن بشکه ها می توان از شن، ماسه  یا آب استفاده کرد. بر اساس مکان مورد استفاده می توان آن را به راحتی جابجا کرد و در زمان اتمام کار مواد داخل آن را تخلیه کرد.

بر روی بشکه ایمنی شبرنگ هاشوری زرد و مشکی تعبیه شده که به راحتی توسط رانندگان رویت می شود. بر اساس ابعاد و مکان مورد استفاده بشکه ها را تولید می کنند. بشکه ترافیکی  85سانتیمتری از جنس پلی اتیلن تهیه می شود در کارخانه، انبار، معابر شهری و حتی در پروژه های عمرانی کاربرد دارد. به دلیل دارا بودن شبرنگ در خروجی ها قابل استفاده است.

بشکه ترافیکی  105  سانتی متری از مواد پلی اتیلن ساخته شده با شن و ماسه آن را پر می کنند و در برابر ضربات مقاوم است. در پروژهای عمرانی برای آگاهی رانندگان از محدوده خطر کاربرد دارد. وزن محصول حدود ۷ کیلوگرم می باشد.

بشکه ترافیکی درب دار دارای جنس پلاستیکی و در برابر صدمات ناشی از برخورد ضربه مقاوم است. جهت جداسازی و انسداد جاده مورد استفاده قرار می گیرند. این بشکه ها دارای شبرنگ می باشند.

در بعضی مواقع بعد از اتمام پروژه بشکه ی ترافیکی را به عنوان بشکه دست دوم به فروش می رسانند.  بشکه ترافیکی نارنجی رنگ در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد و معمولا در ایالات متحده رایج است.

کلام آخر

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. قیمت بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی در زمینه تولید انواع بشکه ترافیکی نیز فعالیت دارد. در صورت نیاز به هر یک از انواع بشکه ترافیکی می توانید آن را از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت خریداری نموده و در محل تحویل بگیرید.


 

انواع چراغ گردان پلیس و قیمت آن

انواع چراغ پلیسی

شاید برای شما هم جالب باشد که چراغ‌ پلیسی تنوع بسیار بالایی دارند و در فروشگاه‌های مختلفی فروخته می‌شود. قیمت چراغ گردان پلیس در انواع مختلف با هم متفاوت بوده و در زمان خرید باید به نوع کاربری چراغ پلیسی دقت نمایید. تا بتوانید خرید منطقی و مناسب داشته باشید. در ادامه به چند نوع چراغ گردان پلیس و امداد اشاره خواهیم نمود.

ال ای دی پلیسی

چراغ ال ای دی پلیسی دسته دیگر از چراغ‌های پلیسی هستند که لامپ استفاده شده است در آن‌ها از نوع ال ای دی است. استفاده از این نوع لامپ مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت نور پرتابی و همچنین طول عمر بالای لامپ است. ال ای دی پلیسی ماشین  طرفداران زیادی دارد که معتقدند این لامپ‌ها فشار چندانی به سیستم برق خودرو وارد نمی‌کند و به عنوان یک سیستم کم مصرف شناخته می‌شود. امروزه تقریباً اکثر چراغ‌ها از جمله چراغ‌های گردان و فلاشرها از مدل ال ای دی پلیس هستند که کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر است و امکان نصب آنها بر هر قسمتی از خودرو وجود دارد. برای خرید چراغ LED پلیسی سولار با ما تماس بگیرید.

چراغ اسکن پلیس

اینیک نوع چراغ اسکنر است که از آن برای بررسی وضعیت بدنی و تجهیزات افراد مختلف استفاده می‌شود. این چراغ‌ها قابلیت ارسال نور مادون قرمز را دارند که به اشیا و لوازم فلزی داخل خودرو و همچنین در روی بدن فرد برخورد کرده و آژیر هشدار پخش می‌کند. اگرچه این اسکنرها در بین چراغ‌های رایج پلیسی قرار نمی‌گیرند، اما معمولاً تحت عنوان تجهیزات و لوازم پلیسی به فروش می‌رسند.

چراغ پلیسی برای موتور

گاهی معیار ما برای آشنایی با انواع چراغ‌های پلیسی از نوع پرتاب نور و همچنین رنگ نور آنها فاصله گرفته و به سراغ محل استفاده از چراغ می‌رود. چراغ‌های استفاده شده برای موتور پلیس نمونه‌هایی از این چراغ‌ها هستند که معمولاً در اندازه کوچکتر و با تعداد کمتر استفاده می‌شوند.

چراغ گردان نصب شده بر روی قسمت انتهایی یا کناری موتور، چراغ‌های فلاشر در دو طرف موتور و همچنین انواع چراغ گردان در قسمتهای مختلف موتور نمونه‌هایی از این چراغ‌ها هستند که با توجه به نوع وظیفه سازمانی آنها، ممکن است تغییراتی در رنگ و ساختار آنها به وجود می‌آید. استفاده از این چراغ‌ها برای موتورهای شخصی قانونی نیست، اما معمولاً در سطح بازار به فروش می‌رسند و در مدل‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود.

یکی انواع از چراغ پلیسی ها چراغ چراغ گردان موتور است که می توانید انواع آن ها را در سایت ایمن ترافیک کالا مشاهده کنید.

چراغ پلیس برای ماشین

معیار دیگر برای دسته بندی این چراغ‌ها، نصب آنها بر روی خودروهای مختلف است چراغ ماشین پلیس رواج بیشتری نسبت به چراغ‌های مربوط به موتورها دارند و چراغ های پلیس برای ماشین دارای تنوع در مدل‌های بیشتری است. اندازه بزرگ خودرو و همچنین نقش سازمانی بیشتر این خودروها در عملیات پلیسی باعث می‌شود که با انواع مختلفی از چراغ‌های پلیسی برای ماشین مانند فلاشر پلیسی خودرو و چراغ چشمک زن پلیسی برای ماشین مواجه باشیم.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ گردان امداد و پلیس است و شما می توانید محصولات این شرکت را از فروشگاه اینترنتی آن سفارش داده و در محل تحول بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه انواع چراغ پلیسی می توانید با کارشناسان ما در این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

اهمیت نصب ابخوری در سطح شهر

نکات مهم در طراحی آبخوری شهری

آبخوری پارکی از تجهیزاتی است که به طور مداوم مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد. این تجهیزات در معرض مستقیم آسیب های محیطی هستند. به همین دلیل باید از آبخوری بتنی برای این اماکن استفاده کرد. یک آبخوری پارکی همچون سایر اجزای مبلمان شهری باید از ویژگی های ظاهری مطلوبی برخوردار باشد. تا با قرار گرفتن در محیط مورد نظر، تاثیر مثبتی بر زیبایی فضا داشته باشند. طراحان در خلق شکل های پیچیده و متفاوت برای ساخت آبخوری سنگی پارک  محدودیتی ندارند. اما نکته مهم این که طراحی آبخوری باید به شکلی باشد که در حین استفاده از آن، لباس فرد خیس نشود.

با توجه به شرایط ذکر شده، بهتر است هر آبخوری با چند شیر آب در ارتفاع های مختلف ساخته شود. تا در استفاده عموم از این تجهیزات هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. ابعاد آبخوری شهری باید متناسب با مکان مورد استفاده ساخته شود. ابعاد آبخوری بتنی هم مشابه با سایر آبخوریها از استانداردهای قوانین مبلمان شهری تبعیت می کند.

خرید آبخوری شهری

با تمام آنچه که در شرح مزایای وجود آبخوری در سطح یک شهر بیان شد، باید بر لزوم نصب این تجهیزات در مناطق مختلف شهر توجه بیشتری داشت. همانطور که پیش از این عنوان شد، هزینه خرید آبخوری شهری و نصب آن در مناطق شهری بسیار کمتر از هزینه های اضافیتامین آب و نوشیدنی های دیگر خواهد بود. از این رو نصب این تجهیزات در سطح شهر اهمیت ویژه ای دارد. مراکز مختلفی در کشور تامین کننده نیاز به تجهیزات مبلمان شهری هستند. از این رو می توان انواع آبخوری شهری در ابعاد، طرح ها و جنس های متفاوتی موجودند.

به نسبت نوع درخواست، قیمت آبخوری پارکی متفاوت خواهد بود. اگر برای خرید آبخوری استاندارد در جستجوی فروشگاه معتبر هستید، ایمن ترافیک کالا با صداقت تمام در خدمت شما خواهد بود. این مرکز با عرضه انواع آبخوری بتنی، فلزی و سنگی در طرح ها و ابعاد متفاوت، تا به امروز نیازهای بسیاری از مناطق شهری را برطرف نموده است.

توجه داشته باشید که موارد مختلفی در قیمت آبخوری شهری تاثیر گذارند. با توجه به محبوبت بالای آبخوری بتنی، این مرکز مدل های بسیار متنوع تری از این کالا را در اختیار مشتریان قرار داده است. از این رو در خرید آبخوری بتنی انتخاب وسیع تری خواهید داشت. با توجه به طرح و ابعاد آبخوری بتنی قیمت آن متفاوت خواهد بود.

کلام آخر

در مجموع مرکز ایمن ترافیک کالا، بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.