ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

خرید مخروط ترافیکی استاندارد

خرید مخروط ترافیکی

در خریدکله قندی ترافیکی باید به ویژگی های بصری و مقاومت مکانیکی آن توجه ویژه ای داشت، در عین حال قرار گیری کله قندی ترافیکی در محیط های باز ممکن است باعث آسیب پذیری از تغییرات جوی و تابش اشعه خورشید شود. لحاظ کردن این ویژگی ها در کنار قابل دید بودن در شب استاندارد مخروط ها را تعریف می کنند. استفاده از شبرنگ و به کارگیری رنگ های جالب توجه کمک می کنند تا کله قندی در شرایط مختلف بتواند حالت هشدار دهنده خود را حفظ کند.

با خرید مخروط ترافیکی استاندارد از فروشگاه های معتبر می توان میزان خسارات را با کمترین هزینه کاهش داد. مخروط ترافیکی استاندارد و مدرن امروزی از تکنولوژی برتر نوین جهان ساخته می شوند و با استفاده از آن در معابر شهری، برون شهری و پارکینگ ها می توان از مزایای زیر بهره مند گشت:

·         قیمت بسیار مناسبی دارد و از کم هزینه ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می روند.

·         بسیار انعطاف پذیر بوده و در اثر برخورد اتومبیل به آن در نقش ضربه گیر عمل می نماید.

·         سازگار با محیط زیست بوده و نسبت به شرایط محیطی و فیزیکی مقاومت بالایی دارند.

·         به راحتی نصب شده، سبک هستند و می توان از آن برای مصارف گوناگون استفاده کرد.

·         با خاصیت شبرنگی که دارند در هنگام شب نیز قابل مشاهده می باشند.

ساخت مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکییا کله قندی ترافیکی در خیابان و بزرگراه ها برای ایمن کردن موقت مسیر به کار می رود. اگر لازم به استفاده طولانی مدت از این دسته تجهیزات کنترل ترافیک باشد، باید موانع ترافیکی مستحکم تر و سنگین تری را انتخاب کرد.

اولین تولید کننده مخروط ترافیکی

کله قندی ترافیکی در سال 1943 توسط چارلز اسکانلون طراحی شد، اما اولین استفاده از آن به سال 1958 و کشور انگلستان بر می گردد، که در یک پروژه عمرانی مورد استفاده قرار گرفت و جایگزین مشعل های پارافینی و فانوس های هشدار به رانندگان شد. جالب است بدانید که این نوع از کله قندی های اولیه از چوب ساخته می شدند. دیوید مورگان بریتانیایی در سال 1961 اولین مخروط ترافیکی پلاستیکی را ساخت و به همین جهت ادعا داشت که اولین تولید کننده مخروط ترافیکی خود او است. در آمریکا نیز این تاریخ به سال 1959 بر می گردد و زمانی که کامیون های پارک شده متعلق به شرکت پاسفیک الکتریک ملزم شدند تا برای افزایش دید و ایمنی کامل، از مخروط هادر سمت چپ کامیون ها استفاده کنند. این نمونه از کله قندی های ترافیکی از جنس بتن بودند. پس از این تجربه های خام اولیه به مرور و گذر زمان اولین نسل از کارخانه تولیدکله قندی ترافیکی شکل گرفت و به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی مطرح شد. متریال مورد استفاده کم کم به پلاستیک، لاستیک و در نهایت به پی وی سی تبدیل شد، تا مخروطی های جهان امروزی انعطاف پذیر و ایمن باشند.

کلام آخر

خرید مخروط ترافیکی و بکارگیری آنها می تواند بسیاری از خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش دهد. با بکارگیری این مخروط های پلاستیکی استاندارد با کمترین هزینه امکان برقراری امنیت در جاده، خیابان و معابر عمومی برقرار می گردد. برای مشاهده محصولات و مشاوره پیش از خرید مخروط ترافیکی با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.


کاربرد انواع استوانه ترافیکی

انواع استوانه ترافیکی و کاربردها

امروزه مراکز مختلف تولید کننده استوانه ترافیکی مدلهای متنوعی از این محصول را روانه بازار مصرف میکنند. این عناصر با عناوین مختلفی از جمله استوانه ترافیکی ساده، استوانه ترافیکی باتومی، استوانه ترافیکی فلزی، استوانه ترافیکی پارکینگ، استوانه ترافیکی استیل و بسیاری دیگر شناخته میشوند. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. هرکدام از این المانهابیانگر وضعیت ویژه ای هستند. در ادامه کاربرد استوانه ترافیکی در اماکن مختلف آشنا میشوید؛

استوانه ایمنی استوانه ایمنی به منظور اعلام وضعیت هشدار برای عابرین و رانندگان مورد استفاده قرار می­گیرد. استوانه ترافیکی ایمنی را برای پیشگیری از وقوع حادثه در نزدیکی چاله و یا چاه های سرباز در پیاده رو و معابر عمومی باید نصب کرد. به ویژه در نزدیکی معابریکه ساخت و ساز صورت میگیرد، برای پیشگیری از سقوط ناخواسته مصالح و وقوع آسیب­ های احتمالی، نصب استوانه ایمنی و اعلام هشدار به عابرین الزامی است. نصب استوانه ایمنی در تراکم بالا در انتهای بزرگراه هابرای ممانعت از تردد و یا محدود کردن عرض جاده به منظور کنترل سرعت استفاده می­شود.

استوانه ترافیکی باتومی

اصطلاح باتومی که برای این نوع برگزیده شده است، برامده از طراحی این مدل است. شکل باتومی مانند استوانه ایمنی ساده، سبب شده است بسیاری این ابراز ترافیکی را با نام استوانه ترافیکی باتومی بشناسند.

استوانه ترافیکی فلزی

برای استحکام بخشی بیشتر به برخی از استوانه های ترافیکی، در ساخت آنهاازفلزاستفادهمی­شود. وزن استوانه ترافیکی فلزی بیش از نمونههای پلاستیکی است. از این رو این استوانه­هابرای مصارف ثابت طراحی و تولید می­شوند. با توجه به اینکه این استوانه برای نصب دائم ساخته شده است، اتصال این ابزار به روش جوشکاری انجام میشود. از انواع استوانه ترافیکی فلزی می­توان به استوانه ترافیکی استیل اشاره کرد. جنس استیل به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر آسیب های فیزیکی و نیز شرایط جوی، به عنوان یک ممانعت کننده با دوام و مستحکم شناخته می­شود. در بسیاری از پیاده روهابرای جلوگیری از ورود خودرو و موتور، نصب استوانه ترافیکی استیل انجام میشود.

استوانه فنری

استوانه فنری در واقع نوعی از استوانه ترافیکی ساده است که در ناحیه پایه آن یک فنر به کار رفته است. دلیل تعبیه این فنر ایجاد قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده برای این قطعه است. به نحوی که در برخوردهای شدید امکان انعطاف در جهات مختلف را داشته باشد. با توجه به مزیت ویژه استوانه فنری، از آن در موقعیت هایی که امکان چنین برخوردهایی بالاست، استفاده می­شود.

استوانه ترافیکی شب نما

ایجادیک لایه رنگ فلوئورسنت بر روی انواع استوانه ساده و سایر استوانه­های ترافیکی در کارخانه تولید استوانه ترافیکی انجام می­شود. این عمل به منظور مشخص شدن هرچه بیشتر این علائم در تاریکی میباشد. استوانه ترافیکی شب نما به ویژه در بزرگراه هابرای هدایت بهتر خودروها و کنترل ترافیک و یا ایجاد محدودیت در عرض جاده هامورداستفادهقرار میگیرد.

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید انواع استوانه ترافیکی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

معرفی دستکش ضد برش استاد کار

دستکش ضد برش استاد کار

دستکش ضد برش استادکار پوششی مناسب در برابر اشیا و دستگاه های برنده بوده و انواع مختلفی دارد. بدنه ی برخی از انواع دستکش ضد برش استاد کار، به صورت تمام پنبه ای با درصد بالایی از نخ می باشد که این موضوع باعث افزایش قیمت آن در مقایسه با دیگر انواع این محصول می شود. استفاده از پوشش های مختلفی چون پلی استر یا لاتکس طبیعی و ... نیز در قیمت این دستکش ایمنی تاثیر می گذارد. داشتن قابلیت تهویه ی هوا که مانع از عرق کردن دستان کاربر می شود و همچنین استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت بالا که بر طول عمر این محصول افزایش می دهد و همچنین جلوگیری از بروز حساسیت تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد.

انواعی از دستکش کار استاد کار که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها می باشند برای استفاده در صنایع شیمیایی مناسب هستند. اگر در مشاغلی که با وسایل تیز و برنده و یا خطرات فیزیکی و مکانیکیسر و کار دارد، مشغول به کار هستید، استفاده از دستکش ضد برش با روکش نیتریلی را پیشنهاد می کنیم. زیرا مقاومت آن بسیار بالا بوده و با این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمی بالا است؛ اما از ارزش خرید قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

اگر در ساخت دستکش ضد برش تمامی استانداردها، چون استفاده از مواد اولیه با کیفیت، داشتن کفی زبر به منظور گرفتن راحت اشیا، تهویه هوا و ضخامت مناسب و ... رعایت شده باشد، قیمت دستکش ضد برش استاد کار بالا خواهد بود. اما توجه به قابلیت های این محصول و حفظ ایمنی دست ها، ارزش پرداخت این هزینه ی نسبتاً بالا را دارد. ایمن ترافیک کالا به عنوان عرضه کننده ی انواع تجهیزات ایمنی، انواع دستکش ضد برش استاد کار را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه به فروش می رساند.

deroma از بزرگترین تولید کنندگان انواع مبلمان شهری علی الخصوص گلدان سیمانی، بتنی، کامپوزیت و... است. این برند در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالیت دارد.

 

Skulpturfabriken یک برند سوئیسی است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی کوچک فعالیت دارد. محصولات این برند برای استفاده در منازل تولید می شود.

 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری است. این برند در زمینه تولید انوع گلدان سیمانی در ابعاد مختلف فعالیت دارد.

 

KAMA یک شرکت هلندی است که در زمینه تولید مبلمان شهری و دیزاین مکان های مختلف فعالیت دارد. گلدان های سیمانی این برند از زیبایی فوق العاده ای بر خوردار اند.

 

Lab123 از دیگر برندهای نامی در زمینه تولید مبلمان شهری است. گلدان سیمانی این برند زیبایی زیادی دارد و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

 

معرفی کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp

یکی از راحت ترین و امن ترین نوع کلاه ایمنی، کلاه ایمنی  jspمی باشد که کاربرد فراوانی دارد. این محصول  با کیفیت قابل قبول و با قیمت مناسب در کشور عرضه  می شود. این وسیله ایمنی از دو قسمت اصلی پوسته و قسمت های جانبی تشکیل شده است.  قسمت بیرونی و پوسته آن از جنس پلی اتیلن فشرده بوده که در برابر ضربات وارده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. فاصله بین یراق آلات با پوسته فضای خالی  بین 30 تا 50 میلی متر می باشد تا تهویه به خوبی انجام گیرد. در این صورت با استفاده طولانی از تعریق سر جلوگیری کرده و خنک می باشد. برای اینکه برای سایزهای مختلف قابل کاربرد باشد از رگلاژ بند استفاده می شود که به سادگی قابل تنظیم است. همچنین دارای عرق گیر پیشانی است که از مواد با کیفیت مرغوب ساخته شده است.

این وسیله ایمنی می تواند از ناحیه سر افراد در برابر خطرات مکانیکی و الکتریکی از جمله سقوط اشیاء از ارتفاع، برخورد سر با اشیاء و سازه های ثابت و ... محافظت نماید. کلاه ایمنی jspدر مشاغلی مانند مخابرات، کارگری، ساختمانی، مهندسی، عمران و ساختمان، مکانیک، معدن، کشتی سازی و صنایع دریایی و ... کاربرد دارد. این کلاه وزن سبکی دارد و در رنگ های متنوع وارد بازار شده است. قیمت کلاه ایمنی جی اس پیبسته به موادی که در تولید ان استفاده می شود متغیر است. ولی در کل می توان گفت جزو کلاه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه است و بیشتر به عنوان کلاه کار ساختمانیکاربرد دارد. از انواع کلاه ایمنی jspمی توان به مدل های شیلد دار، mk7 و ... اشاره نمود. توانید کلاه ایمنی jspرا در فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.