ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

ایمن کالا

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

خرید مخروط ترافیکی استاندارد

خرید مخروط ترافیکی

در خریدکله قندی ترافیکی باید به ویژگی های بصری و مقاومت مکانیکی آن توجه ویژه ای داشت، در عین حال قرار گیری کله قندی ترافیکی در محیط های باز ممکن است باعث آسیب پذیری از تغییرات جوی و تابش اشعه خورشید شود. لحاظ کردن این ویژگی ها در کنار قابل دید بودن در شب استاندارد مخروط ها را تعریف می کنند. استفاده از شبرنگ و به کارگیری رنگ های جالب توجه کمک می کنند تا کله قندی در شرایط مختلف بتواند حالت هشدار دهنده خود را حفظ کند.

با خرید مخروط ترافیکی استاندارد از فروشگاه های معتبر می توان میزان خسارات را با کمترین هزینه کاهش داد. مخروط ترافیکی استاندارد و مدرن امروزی از تکنولوژی برتر نوین جهان ساخته می شوند و با استفاده از آن در معابر شهری، برون شهری و پارکینگ ها می توان از مزایای زیر بهره مند گشت:

·         قیمت بسیار مناسبی دارد و از کم هزینه ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می روند.

·         بسیار انعطاف پذیر بوده و در اثر برخورد اتومبیل به آن در نقش ضربه گیر عمل می نماید.

·         سازگار با محیط زیست بوده و نسبت به شرایط محیطی و فیزیکی مقاومت بالایی دارند.

·         به راحتی نصب شده، سبک هستند و می توان از آن برای مصارف گوناگون استفاده کرد.

·         با خاصیت شبرنگی که دارند در هنگام شب نیز قابل مشاهده می باشند.

ساخت مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکییا کله قندی ترافیکی در خیابان و بزرگراه ها برای ایمن کردن موقت مسیر به کار می رود. اگر لازم به استفاده طولانی مدت از این دسته تجهیزات کنترل ترافیک باشد، باید موانع ترافیکی مستحکم تر و سنگین تری را انتخاب کرد.

اولین تولید کننده مخروط ترافیکی

کله قندی ترافیکی در سال 1943 توسط چارلز اسکانلون طراحی شد، اما اولین استفاده از آن به سال 1958 و کشور انگلستان بر می گردد، که در یک پروژه عمرانی مورد استفاده قرار گرفت و جایگزین مشعل های پارافینی و فانوس های هشدار به رانندگان شد. جالب است بدانید که این نوع از کله قندی های اولیه از چوب ساخته می شدند. دیوید مورگان بریتانیایی در سال 1961 اولین مخروط ترافیکی پلاستیکی را ساخت و به همین جهت ادعا داشت که اولین تولید کننده مخروط ترافیکی خود او است. در آمریکا نیز این تاریخ به سال 1959 بر می گردد و زمانی که کامیون های پارک شده متعلق به شرکت پاسفیک الکتریک ملزم شدند تا برای افزایش دید و ایمنی کامل، از مخروط هادر سمت چپ کامیون ها استفاده کنند. این نمونه از کله قندی های ترافیکی از جنس بتن بودند. پس از این تجربه های خام اولیه به مرور و گذر زمان اولین نسل از کارخانه تولیدکله قندی ترافیکی شکل گرفت و به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی مطرح شد. متریال مورد استفاده کم کم به پلاستیک، لاستیک و در نهایت به پی وی سی تبدیل شد، تا مخروطی های جهان امروزی انعطاف پذیر و ایمن باشند.

کلام آخر

خرید مخروط ترافیکی و بکارگیری آنها می تواند بسیاری از خسارت های جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش دهد. با بکارگیری این مخروط های پلاستیکی استاندارد با کمترین هزینه امکان برقراری امنیت در جاده، خیابان و معابر عمومی برقرار می گردد. برای مشاهده محصولات و مشاوره پیش از خرید مخروط ترافیکی با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد